KUULUMISIA JA KIRPPISASIAA

perjantai 11. joulukuuta 2015

Huh, tämän jakson aikana on päässyt vihdoin kunnolla siihen koulunkäyntiin kiinni! Nenä on saanut olla kiinni koulujutuissa koko ajan ja minäkin, joka en yleensä stressaa herkästi, olen stressanut ryhmätehtäviä ja ensi viikon tenttejä ihan älyttömästi. Toisaalta mä taas nautin tästä kiireellisyydestä ja siitä, että tällä hetkellä kaikki tekemiset täytyy aikatauluttaa tosi tarkasti, että kerkeää kaiken varmasti tekemään. Oon nimittäin parhaimmillani silloin, kun mulla on paljon tekemistä ja kalenteri täynnä. Olen myös alkanut pikkuhiljaa näiden 21-vuoden jälkeen löytämään sitä mun juttua, mitä tulee työpaikkoihin ja koulutuksiin. Tähän asti kun mua ei ole oikeastaan kiinnostanut mikään erityisen paljoa, vaikka asiakaspalvelu tuolla mun nykyisessä duunissa onkin musta tosi kivaa ja koen sen omakseni.

Koulujutuista siihen pääpointtiin eli ilmoitusasiaan! Ollaan viemässä mun kaverin kanssa huomenna, eli 12.12. lauantaina, Kouvolan Centtilään tavaraa myyntiin. Pöytä on numero 65 ja sieltä löytyy vaatteita, kenkiä, asusteita, muutama kotijuttu, takkeja jne. Menen aamusta viemään ne sinne, eli kello 11 aikaan siellä pitäisi olla valmista. Mulla on sen verran paljon vaatteita ja muuta lähdössä sinne, että mennään ensi viikolla todennäköisesti maanantaina viemään vielä lisää, joten kannattaa käydä ensi viikollakin, jos kiinnostaa. Centtilän tiedot, kuten osoite ja aukioloajat, löytyvät täältä

IMG_0328 IMG_0356 IMG_0321

Hilpun ihana joulukauppa on avattu Kouvolaan joulukuun ajaksi - kannattaa ehdottomasti käydä kurkkaamassa! Liike löytyy Ritan nauhan ja napin sekä Pizzeria Bellan välistä kouvolankadulta. 
  IMG_9621

Koulun alettua hankin tuollaisen söpön suojan läppärille Ebaysta. Vihkon ostin pari kuukautta sitten Sokokselta, mutta en vaan meinaa raaskia kirjoittaa siihen mitään, kun se on niin kaunis - haha!
   IMG_9311

Parin viikon takaisia tarjoiluja meidän tyttöporukan pikkujouluista. Oltiin varauduttu aivan liian suurella ruokamäärällä ja vaivuttiin kaikki loppuillaksi ruokakoomaan... Nyt tekee ihan mielettömän paljon mieli näitä ruokia!
  IMG_9604


6 kommenttia:

  1. muistelisin että sanoit opiskelevas liiketaloutta nyt? mulla on keväällä yhteishaun aika ja suuntana näyttäis tällä hetkellä ainakin olevan kauppatieteet tms, eli vähän samaan suuntaan. kyselisin vaan että onko sulla mielipidettä, että olisiko parempi investoida mahdollisesti kevyempään koneeseen eli vaikka macbookkiin, vai johonkin tablettiin, jota siellä kiikuttaisi sitten mukana koulussa. tämän hetkinen tietokone on semmonen kilorohjake että sitä ei mihinkään kotoa kanneta, joten oon tässä pohtinut ensivuoden tapahtumien puolesta, että ostaisinko tabletin vai säästäisinkö sitten vielä siihen uuteen koneeseen. tää nykynen kuitenkin toimii ihan hyvin, ettei sen puolesta olisi tarvetta uutta konetta hankkia vielä, mutta onko tabletti pidemmän päälle hyödyttömämpi? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo liiketaloutta opiskelen nyt. Hmm no mä kannattaisin kyllä sitä läppäriä. Kyllähän (ainakin meillä) koulussa on tosi paljon tietokoneita ja mahdollisuus käyttää niitä niin paljon kuin tarvitsee, mutta oon mä kokenut sen iisimmäksi, kun on se oma kone myös mukana, niin läksyt/ryhmätehtävät jne on kivempi tehdä omalla. Ja kun mä oon käyttänyt aika paljon niitä tunteihin sisältyviä 15min taukoja hyödyksi niin, että teen sitten annettuja tehtäviä, joten ei-koneellisessa luokassa on silloin hyvä jos on se läppäri messissä :) Jos multa kysytään, niin tabletti on aika turha varsinkin koulunkäyntiä varten hankkia!

      Poista
  2. Heips, oisko Centtilään menossa mitään xs-kokoiselle/160cm sopivaa? Esim. neuleet/takit/paidat? Oisko jotain osviittaa asusteista, joita sinne viet :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On menossa! Se mun kaveri on tosi pikkuinen, eli häneltä varmasti ainakin löytyy ja munkin vaatteet on XS-L ja S enimmäkseen. Ja pituutta mulla on 165cm eli ei kauheasti sua enemmin :) Asusteita on mm. laukkuja, huiveja, muutama rannekoru jne.

      Poista
  3. Mä koen myöskin olevani parhaimmillani kun kalenteri täyttyy erilaisista merkinnöistä! Jotenkin ei ehdi laiskistumaan ja väsähtämään kun melkein koko ajan on jotakin tekemistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nimenomaan! Mulla oli vasta toissapäivänä duunissa just sillei, että olin painanut koko päivän kasista ensin koulussa ja sitten duunissa ja kaikki meni toosi hyvin ja olin superahkerana, kunnes istahdin levähtämään... :-D

      Poista