LATEST INTERIOR CRAVINGS

lauantai 5. joulukuuta 2015

Mä viihdyn tässä mun nykyisessä pikkukämpässä kaikkein parhaiten, jos miettii näitä kaikkia kolmea asuntoa joissa olen tähän astisen elämäni aikana asunut. 38:n neliön yksiö, joka oli uusittu juuri kokonaan ennen mun muuttoa ja keittiö on ihan mielettömän iso ja avara. Ainoat miinukset tässä kämpässä on hölmön mallinen eteinen (perus pitkulanmuotoinen, jota ei saa kunnolla sisustettua) ja harmaa lattia sekä keittiön tasot ja kaapit, sillä pidän enemmän lämpimämmistä sävyistä. Vuokrakämpässä tietenkään ei kaikkea voi saada ja nuo "viat" ovat vain niitä mun perfektionistisuusongelmia. 

Muutin tähän kämppään alkuvuodesta ja aloin oikeastaan vasta tässä syksyllä/talvella laittamaan tätä mieleiseni näköiseksi. Alkuvuodesta ja kesällä oli aivan muita juttuja mielessä, kuin kotona hengailu ja uuden lampun ihastelu. Syksyllä ja talvella se kodin ihastelu tuntuu taas ajankohtaisemmalta, joten olen heräillyt tämän asian suhteen horroksesta ja alkanut hankkimaan vihdoin niitä asioita tänne, mitkä tekee tästä minun kodin. Pari kuukautta takaperin ostin vihdoin pari vuotta haaveilemani vaalean kulmasohvan ja en olisi voinut olla tyytyväisempi hankintaani. Vielä kun saisi säästettyä rahat kasaan OX Denmarq:in Ninety-sohvapöytään... No, ehkäpä teen saman kuin pari vuotta sitten Ikean hyllykölle ja sohvapöydälle, eli päällystän jonkun simppelin sohvapöydän marmorisella kontaktimuovilla, niin voi sitten rauhassa säästää siihen täydelliseen pöytään.
   Kuvakaappaukset

2 kommenttia:

  1. Jos on tietoo mistä tollasia arkkulaukkuja (????) vois löytää, niin vinkkaa!
    Terveisin pitkäaikainen lukija joka ihailee sun makua niin sisustuksessa kuin ehdottomasti pukeutumisessakin, siellä taas yks jonka voisin palkata mun personal shopperiksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on House Doctor-merkkiset :) Voi kiiitos ihan mielettömän paljon, ihana kuulla!

      Poista