SUNDAY OUTFIT

sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Tuntuipa ihan edelliseltä elämältä ottaa tänään asukuvia, mutta oli ihan kivaa pitkästä aikaa, kun löytyi niin kiva paikka ottaa näitä! Kuvien laatu tosin jäi mielettömän huonoksi, kun oli kerennyt alkaa jo pimentyä, joten täytyy tätä samaista paikkaa käydä hyödyntämässä joskus vielä valoisampaankin aikaan (ja varmasti kyllästymiseen saakka). Musta tuntuu, että toi kohta on suunniteltu nimenomaan asukuvia varten, hah!

Tänään mun ei ollut edes tarkoitus panostaa ulkonäköön yhtään, kun oltiin menossa vain viemään lisää tavaraa Centtilään (käykääs kiinnostuneet ensi viikolla vielä tonkimassa!) ja sen jälkeen takaisin himaan lukemaan tentteihin. Päädyin kuitenkin vetäisemään päälleni sen verran kivan setin, että ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kuvauttaa sen, vaikka muuten olinkin ihan sunnuntaioloissa.

Mulla on tällä hetkellä tosi paljon ideoita blogia varten ja näillä näkymin mun keskiviikkona (!!!) alkavalla joululomalla mulla olisi hyvin aikaakin toteuttaa niitä. Mä olen niiin valmis aloittamaan loman...

IMG_0711 IMG_0537 IMG_0649
IMG_0723

takki: NLY Trend || huivi: Cubus || paita: H&M || laukku: River Island || legginsit: Franklin & Marshall || kengät: ??

3 kommenttia:

  1. Moikka! Minkä kokonen se sulla oleva aaltotaulu on? :-)

    VastaaPoista
  2. ja mistä löysit sen kuvan hyvälaatusena et se on tarkka noin isona? :O

    VastaaPoista
  3. tosi kiva asu! noi housut on tosi kivat:)

    VastaaPoista